CAMPANYA DE COMUNICACIÓ

Mitjans físics i onlines utilitzats per a la promoció de DFactory i el Petit DFactory

Sekkei Curators, l'agència que gestiona la campanya

L’elaboració d’una campanya de comunicació potent i detallada és un dels aspectes claus en el desenvolupament d’un esdeveniment d’èxit. DFactory, la Fàbrica dels Regals, i el Petit DFactory comptaran amb els serveis de Sekkei Curators, agència de comunicació especialitzada en l’elaboració d’esdeveniments comercials per a marques de moda independent. Aquesta agència elaborarà una estratègia que contempli una campanya tant online (elaboració, per exemple, d’anuncis a instagram) com offline (disseny, confecció i colocació d’elements comercials al carrer).

Mitjans físics utilitzats

Fliers: utilització de 20.000 fliers (10.000 per DFactory i 10.000 per el Petit DFactory) que s’entregaran mitjançant embustiada a gran part de les llars de Granollers i ciutats properes. Es farà entrega de 20.000 fliers més amb les activitats programades per DFactory o el Petit DFactory. Aquests fliers s’entregaran bústia a bústica a Granollers i a una sel·lecció de ciutats properes. L’entrega es farà en dues tongades: la setmana prèvia a DFactory i els dies previs a el Petit DFactory.

Cartelleria utilització de cartelleria en gran format que es col·locarà en tots aquells espais publicitaris permesos tant de Granollers com de ciutats i pobles properes. Per exemple: cartells sota els ponts, cartells en totems publicitaris municipals i en aquells establiments que vulguin colaborar-hi.

Pancartes utilització de pancartes en gran format col·locades en les principals rotondes d’accés de la ciutat i poblacions properes. Queda pendent d’autorització per part de l’Ajuntament.

Street Marketing: creació d’elements publicitaris d’alt impacte visual que es col·locaran en punts estratègics de la ciutat de Granollers per a crear accions de street marketing. Per exemple, gegants regals que s’ubicaran al centre de Granollers. Els panells d’aquests regals tindran una relació de les marques participants, un mapa per com arribar al recinte i el programa d’activitas.

Mitjans onlines utilitzats

Xarxes Socials Anuncis a Facebook Ads: creació d’un esdeveniment amb caràtula personalitzada al que es destinarà inversió per a aconseguir 20.000 impactes publicitaris. Anuncis a Instagram Ads: creació de dues tipologies d’anuncis. Plantilla bàsica: una imatge fixe amb el nom de l’esdeveniment que apareixerà com a esponsoritzada i segmentada per a perfils locals amb 20.000 visualitzacions esperades. Instagram stories: creació d’un vídeo que s’emetrà de forma esponsoritzada a instagram stories amb unes 20.000 visualitzacions esperades.

Blogs especialistes Aparició a newsletters i blogs de mitjans especialitzats. En breu llista actualitzada.

Soport per part de perfils destacats a Instagram: DFactory disposa de 9.500 seguidors a Instagram i 3.000 a facebook. A més a més ens servirem del soport que ens pot proporcionar el perfil de la Llotja del Disseny, el nostre mercat mensual, amb més de 12.000 seguidors.

Concursos: es vehicularà un concurs a les xarxes per a promocionar la creació de contingut per part dels usuaris. Segurament es tracti d’una remuneració econòmica que podrà ser gastada a DFactory.

Acte promocional a la Llotja del Disseny: aprofitarem l’edició del proper 17 de Novembre, la última edició de l’any de la Llotja, per a dur a terme un acte promocional de DFactory i el Petit DFactory.