Canvis respecte l'edició 2017

Si vas participar a DFactory, la Fàbrica dels Regals, a la passada edició 2017 enguany trobaràs forces novetats i canvis operatius. Tots aquests canvis s’han dut a terme un cop estudiats els resultats de l’enquesta de satisfacció al dissenyador feta al finalitzar la última edició de DFactory. Aquest canvis afecten principalment a la campanya de comunicació (veure aquí) i a la contractació d’elements estructurals que aportin més valor afegit a l’esdeveniment.

1. Segmentació de públic

Dividim l’esdeveniment en dues celebracions específiques: DFactory, la Fàbrica dels Regals (21, 22 i 23 de desembre) i el Petit DFactory (3 i 4 de gener). DFactory és un esdeveniment per a un públic modern, urbà i cosmopolita, amb una edat de entre 25 a 55 anys, composat principalment per parelles, algunes amb nens, i grups d’amics de Granollers i ciutats de la rodalia.

Per contra, el públic objectiu de el Petit DFactory és força diferent, essent composat per parelles amb nes petits (de entre 1 a 15 anys). D’aquesta manera aprofitem el públic que visita el Campament del Patge Gregori, composat en la seva pràctica totalitat per families amb nens, i creem un esdeveniment a mida d’aquest segment.

2. Menys dies

Passem de 6 dies a 3, una reducció de 3 dies gràcies a segmentar l’esdeveniment en dos mercats diferenciats. Un esdeveniment més comprimit per a poder aprofitar els dies més intensos.

A més, algunes d’aquestes jornades minimitzen horaris per a obrir portes en aquelles hores que garanteixin una major afluència de públic visitant. D’aquesta manera els expositors seran presents només en aquelles hores més intenses.

3. Menys expositors, menys competència

De nou, gràcies a la segmentació de l’esdeveniment en dos mercats independents aconseguim passar dels 80 dissenyadors a aproximadament 50 creatius. DFactory segueix sent un esdeveniment molt atractiu per al visitant i ara encara més per a l’expositor.

4. Pàrquing gratuït per a visitants

Enguany l’Organització farà especial èmfasis en el servei de pàrquing gratuït (a escassos 5 minuts caminant del recinte) que posem a disposició dels visitants, tant per DFactory com per el Petit DFactory. La campanya de comunicació farà especial èmfasis en aquest aspecte (flier, web, diari de la Fàbrica, entre d’altres).

5. Incorporem un estudi d'interiorisme a l'equip

Enguany incorporem un estudi d’interiorisme a l’equip per tal de donar un impuls general a l’esdeveniment. Aquest estudi elaborarà una disposició creativa tant de l’interior com de l’exterior del mercat per tal de destacar els elements més emblemàtics del mateix.

6. Incorporem un estudi gràfic a l'equip

De la mateixa manera l’Organització incorporarà els serveis d’un estudi de disseny gràfic que s’encarregarà del desenvolupament de la identitat visual dels dos esdeveniments. D’aquesta manera l’esdeveniment comptarà amb un suport gràfic a l’altura de la que serà ja la quarta edició de DFactory.

7. Incorporem una nova sala a l'esdeveniment

L’objectiu d’aquesta edició és incorporar una nova sala de 500 m2 al conjunt de l’esdeveniment per tal de desenvolupar tallers, workshops i demostracions diverses que treballin aspectes creatius i multidisciplinars. Aquesta sala s’ubica annexa a la sala del mercat pròpiament dita i donarà més visibilitat al conjunt de l’esdeveniment.